Klachten en garantie

Garantie

Voor alle artikelen die u bij GorillaGrip koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Daarnaast zit op elk artikel ook fabrieksgarantie variërend van 90 dagen tot 5 jaar. Op de rigs en racks zit gelimiteerde levenslange garantie, wat inhoudt dat er altijd garantie op de producten zit tenzij het product onbruikbaar wordt door redenen anders dan defecten in materialen of vakmanschap.

De garantie komt te vervallen als het product is beschadigd door nalatigheid, onjuist gebruik, onderhoud, opslag of behandeling door de gebruiker. Eventuele specifieke problemen met betrekking tot een GorillaGrip-product waarmee een klant niet tevreden is, wordt van geval tot geval beoordeeld.  

Reparaties

GorillaGrip biedt montage, onderhoud, en reparatieservices voor workout rigs die geleverd zijn door GorillaGrip. Indien uw workout rig(s) onderhoud behoeft, neem dan telefonisch of via e-mail contact op met GorillaGrip.

Artikel defect ontvangen

Indien u een artikel defect heeft ontvangen, kunt u dit binnen 14 dagen retourneren. Lees meer over het retourneren van producten op de pagina verzenden en retourneren

Klachten

Indien u niet tevreden bent met de kwaliteit van één of meerdere ontvangen producten of met de dienstverlening van GorillaGrip, mag u een klacht indienen bij GorillaGrip middels e-mail via info@gorillagrip.nl of telefonisch via +31 (0)6-54244683. GorillaGrip is verplicht hier binnen 14 dagen inhoudelijk op te reageren, maar doorgaans ontvangt u op werkdagen binnen 24 tot 48 uur al een inhoudelijke reactie op uw bericht. 

Een medewerker van GorillaGrip neemt persoonlijk contact met u op en komt samen met u tot een passende oplossing in de vorm van reparatie, een vervangend artikel of teruggave van het aankoopbedrag.

Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.